domingo, 14 de diciembre de 2008

Arc de Sant Martí


Huí he fet una temptativa de pujar al Forat de la Penya a soles per primera vegada. Tot i les plujes d'anit, m'he alçat, he mirat al cel i com que estava despejat, m'he decidit. Però be, últimament l'oratge està una miqueta capritxós i quan he baixat al carrer ja estava plovitejant. De totes formes com ja m'havia fet a la idea he començat a pujar. Per a que vos rigueu una miqueta de mi, vos diré que m'he equivocat de camí (tot i que està ben senyalat) i he agafat el camí llarg per a pujar. Tanmateix, quan portava poc més de mig hora d'aventureta ha començat a caure aigua-neu, cada vegada més fort i he decidit tornar perque es veien uns núvols molt negres que baixaven Carrasqueta avall i perque estava patint un poquet per la càmera. Malgrat tot això, he pogut traure aquesta foto en una treba que m'ha donat el sol. Espere que vos agrade.

1 comentario:

Pauet dijo...

Com ens haguera agradat acompanyar-te, amic... El Joanet i jo bregavem a la mateixa hora i amb el mateix fred amb les teles de les oliveres per tractar d'impedir que continuen caient a terra les poques olives que hi ha a la collita d'enguany... les mateixes boires gelades com cadenes de pou baixaven també per la serra dels Plans i ens deixaven peus i nassos amargs... Però la vida de l'agricultor a temps parcial és molt dura, ja veus...! la propera pujada al forat de la Penya no ens la perdrem, hi quedem compromesos. Salut, amic.