viernes, 6 de junio de 2008

1000 visites


L'enhorabona pa mi!! Aquest dijous el blog va arribar a les 1000 entrades. Segurament jo hauré fet unes 500 mirant a vore si les entrades es publiquen be o no, però la resta són vostres. Açò m'ompli d'orgull i satisfacció, jaaaja. Així que no em queda sino donar-vos les gràcies a tots els que em consta que heu visitat el blog i en especial a tots els que heu deixat un comentari i m'heu donat idees per a fer-ho més interesant. Espere no deixar-me ningú i si em dixe algú serà per desconeixement:
Gràcies a Pau, Toni, Rocío, Carol, Ricardo, Enrique, Fabián (Faloco), Chilo, Emi, Mª Jesús, Mª José y Esther.
Un abraç

1 comentario:

Anónimo dijo...

Enhorabona!! Cuidao que enganxa açò ehh :D Una altra coseta, no sé com mediràs les visites, però la majoria de contadors ben fets no et conten les teues pròpies visites. Mira a vore google analytics, que et diu també d'on provenen les visites

ciaoo