domingo, 1 de febrero de 2009

Quintos '09


El "dinar i continuació" que vam fer a la Kàbila dels Vermells el dissabte va tindre de tot. La veritat vam dinar bé, ens vam divertir amb la "Play"i vaig guanyar junt a Johnny i David Llinares el "Joc del Quinto". Però sobre tot em va encantar el bon rotllo que hi havia i la predisposició de tot el mon de passar-ho bé. Crec que això va ser el millor junt amb el fet de tornar a vore a tota eixa gent que gairebé no veus en tot l'any: parlar de política amb el Mora i Mañogil, de pilota en Johnny, de setes en David o de llibres i de còmics amb Itaca i Rovira, de compartir les tarees de l'hogar amb Noèlia o de barrancs amb Eva. Tornar a vore a vore a Juanma, que té la mateixa cara, a Lorena que té els mateixos "hoyuelos" quan es riu o empassar-me mitja coca perque Nerea cada volta que passaba pel meu costat "m'embotia" un tros (jo no la vaig trobar tan dura...). I després, Marcos fent la foto oficial per a que a ningú se'ns oblide lo bé que ho hem passat.
I a l'any que bé més!! Quina llàstima haber d'esperar un any no?

2 comentarios:

Anónimo dijo...

puff, si vas parlar de política en Mañogil ja m'ho imagine, jejeje

Xixo dijo...

Jaja. Sí, doncs amb el Mora ja ni t'ho conte.